top of page

בריכת אאורה דובאי

האטרקציה החדשה של העיר, בריכת אאורה דובאי, רק הגיעה וכבר הפכה לאחד היעדים האקסקלוסיביים והפופולריים ביותר לאוהבי היוקרה וסגנון החיים ברמה גבוהה. הבריכה ממוקמת בלב האי פאלם ג'ומיירה המופלא, אחד המקומות האייקוניים ביותר בדובאי, והיא בריכת האינסוף הגבוהה ביותר בעולם ב-360°. בריכת אאורה מציעה נופים מטורפים של העיר ואווירה נעימה ומתוחכמת, מה שהופך אותה לעצירה בלתי נשכחת בטיול שלכם לדובאי.


בריכה בדובאי


למה לצפות?

דבר ראשון, אנחנו מדברים על בריכת 360 בדובאי - מה שאומר שכל העיר תהיה פרושה לרגליכם. וחוץ מזה, זאת בריכת אינסוף מדהימה המתהדרת בנופים מטורפים של האי פאלם ג'ומיירה וקו הרקיע של דובאי. היא ממוקמת 200 מטר מעל פני הים, על גג מגדל הדקל, גורד השחקים שבו שוכן גם מלון 5 כוכבים המופלא The St. Regis Dubai The Palm (אורחי המלון מקבלים גם הנחה בכניסה ובנוסף הם יכולים לנצל את שתי בריכות האינסוף הנחמדות האחרות שלו המשקיפות על העיר). כאמור, בריכת אאורה דובאי מציגה נוף של 360 מעלות על העיר והאי: כך שמכל צד יהיה לכם נוף שונה. תוכלו לראות את כל האי מלמעלה, כמו גם את קו הרקיע האייקוני של דובאי ואת גורדי השחקים המפורסמים ביותר שלה, כמו בורג' אל ערב ובורג' ח'ליפה. לב ההתרחשות של הבריכה הוא הלובי שלה, שם תוכלו למצוא מרפסת שמש נהדרת עם כסאות נוח וביתנים, בר המגיש קוקטיילים וחטיפים נהדרים ומסעדה. מכאן תוכלו לגשת לבריכת האינסוף: תהיו בקומה ה-50 של גורד שחקים ותזכו לנוף סנסציוני של המפרץ הערבי. בריכת האינסוף לעולם אינה עמוסה, מכיוון שהגישה אליה מוגבלת, כך שתוכלו ליהנות מהחוויה שלכם במלואה, ברוגע מוחלט. עומק הבריכה הוא 1.25 מטרים בלבד, כך שתוכלו להיכנס בקלות ולהסתובב בטרקלין. זו הסיבה שהיא מתאימה גם למי שלא יכול לשחות. ופחד גבהים אינו מהווה בעיה: ישנה מרפסת נוספת (נסתרת) ממש מתחת לבריכה, כך שאין סכנת נפילה! כמה קומות מעל הבריכה נמצאת אטרקציה פופולרית נוספת, The View at The Palm. מכאן תוכלו לקבל למעשה את אותו הנוף, ולשלם פחות. בריכת אאורה דובאי הפכה במהירות לאחד היעדים החמים ביותר של דובאי - בריכת אינסוף בגודל 750 מ"ר זו היא גן עדן אמיתי, הממוקמת על אחד הגגות המדהימים של דובאי, ממש מעל אחד המלונות הזוהרים ביותר שלה. הלובי האופנתי שלה מושך אליו סלבריטאים, משפיענים, דוגמניות ודוגמנים כמו גם זוגות בירח דבש. הנוף המטורף הוא ללא ספק המקום האידיאלי לצלם סלפי מעורר קנאה, אבל הדבר הטוב ביותר הוא החוויה שאפשר לחיות בה: ליהנות מהרגע, מהנוף, מהשלווה, וכמובן שגם וקוקטייל טוב לא יכול להזיק.


איזה נוף לבחור?

הבריכה מתפרשת על פני 4 צדדים, סביב טרקלין עם כסאות נוח מפוארים המשקיפים לנוף,הממוקם באזור מוצל. לפני היציאה לבריכה תצטרכו לבחור את הצד שתרצו, כי לכל צד יש כרטיס ותעריף שונה. הצד הטוב ביותר הוא "The Palm View" שמציע את נוף האי האייקוני בצורת הדקל. אבל זה גם הצד המבוקש והיקר ביותר. נחמד מאוד גם הצד של "Marina and Ain Dubai View" שמתהדר בנוף מדהים של קו הרקיע של דובאי. הצדדים האחרים מתהדרים בנופים יפים של קו הרקיע של העיר, בורג' אל ערב ובורג' ח'ליפה. כאן המחירים נוחים יותר ומלבד כסאות הנוח יש גם כמה ביתנים.


יוקרה עם נוף

Aura Skypool Lounge הוא לב ליבה של בריכת 360 דובאי, והוא המקום בו ממוקמים כסאות הנוח היוקרתיים, מוקפים בירק ובבריכה הקרירה. השירות הוא ברמה הגבוהה ביותר, עם כסאות נוח מקטיפה, כריות, מגבות ספא ועוד. תוכלו להשתמש בחדרי הלבשה, מקלחות, שירותים וכל מה שצריך. חווית הבריכה היא תענוג: אתם יכולים לשכב בצל וללגום את הקוקטייל שלכם בזמן שאתם נהנים מהנוף, ואז להתקרר בבריכה. לבריכה יש קיבולת של 160 אורחים בלבד, כך שלעולם לא יהיה צפוף. הגיל המינימלי לכניסה הוא 15, כך שתוכלו להירגע כמה שיותר, שכן לרוב האווירה שקטה מאוד. מוזיקת ה-Dj-סט החיה לעולם אינה פולשנית, היא מוזיקת אווירה, מושלמת להירגעות. בר הטרקלין מגיש קוקטיילים נהדרים ומשקאות במחיר מופקע. צפו להוציא בערך 25 דולר לקוקטייל ו-16 דולר לבירה. התפריט המצוין שעליו חתום תלמידו של גורדון רמזי קרייג בסט כולל חטיפים, סושי ושאר התמחויות בהשראת אסיה. המנות הן בסגנון טאפאס ומהוות דרך נהדרת, קלילה וטעימה לנשנש תוך כדי מנוחה על שפת הבריכה. עבור מנה של 3 מאקי (24 חתיכות) צפו להוציא 87 דולר בעוד שעבור טרטר טונה קטן, תיפרדו מ- 27 דולר.


מחירים ושעות פתיחה

חווית בריכת אאורה היא ללא ספק אחד הדברים המרגשים ביותר לעשות בעיר. אתם יכולים לבחור ללכת לשם בבוקר, אחר הצהריים או בערב. אחר הצהריים פופולרי מאוד, בעוד הבוקר שקט יותר. בערב תזכו לחוויה קצת אחרת, עם קו הרקיע הנוצץ של העיר.

שעות פתיחה בוקר: 10:00- 14:00. מחיר - החל מ 68 דולר.

שעות פתיחה אחר הצהריים: 15:00- 19:00. מחיר - החל מ 75 דולר.

שעות פתיחה ערב: 12:00-21:00 - רק בימי ראשון ושני של הקיץ. מחיר - החל מ 55 דולר.

יום שלם בבריכה: 10:00- 19:00. מחיר - החל מ 143 דולר.

המחירים משתנים בהתאם לצד הנבחר ולמיקום: כסאות הנוח בשורה 1 יקרים יותר מאלו בשורה 2. המחירים כוללים כניסה לבריכת האינסוף ואינם כוללים מסים, שתייה ואוכל. יש כרטיסים המאפשרים לכם פשוט לבקר בטרקלין ולשתות משקה. המחירים מתחילים ב-40 דולר ואינם מאפשרים גישה לבריכה. אז אין מה להתמהמה יותר - ארזו את המזוודות ואל תשכחו את בגדי הים!


169 צפיות
bottom of page